Ancak bu noktaların çok önemli bir görevi daha var. Otomobil camları sıcak fırınlarda şekillendirilirken etrafındaki sır bandı siyah olduğu için camın geri kalanından daha çabuk ısınıyor ve bu da camda optik bozukluklar oluşmasına neden oluyor.
Suyun yarattığı basınç ve aracın iç basıncının arasındaki fark bunu yapmanızı fazlasıyla zorlaştıracaktır.Batmaya yüz tutan bir otomobilin kapılarını açmak içeriye suyun daha hızlı dolmasından başka bir işe yaramayacaktır. Bu olası batışı daha da hızlandıracak, belki de sizi kurtulabileceğiniz otomobilin içine hapsedecektir.
Pet şişelerdeki bu disklerin kapağı kolayca açmanıza yardımcı olduklarını mı düşünüyorsunuz? Eğer öyle düşünüyorsanız, yanlışsınız. Bu diskler kapağı kolayca açmamanızı sağlamak için üretilmiştir. Çalkalanmış, gaz basınçlı şişeler eğer bu diskler olmasaydı kolayca kapağı açtığınızda patlardı. Dolayısıyla bu disklerle kapağı yavaş yavaş açtığınızda patlama ve püskürmeyi engellemiş olursunuz.
Yani eğer bu kasa sahipseniz, milyonlarca yıl öncesiyle halâ fiziksel bir bağınız daha mevcut; dünyanın %90'ında olduğu gibi. Eğer bu hareketi yaptığınızda bileklerinizden herhangi birinde (veya ikisinde birden) palmaris longus görünür olmuyorsa, evrimsel olarak her 10 insanın 9'undan daha ileri durumda olduğunuzu söyleyebiliriz
Saatin icadından önce, belirli bir süre boyunca yanmaya ayarlanan mum saatleri vardı. Hatırlatıcı veya alarm kurmak istediğinizde, istediğiniz zamana denk gelecek şekilde muma bir çivi tutturuyordunuz ve mum o seviyeye kadar eridiğinde, bunlar metal mumluğun üzerine düşüp ses çıkararak sizi uyarıyordu.
Kumaş pantolonların düğme kısmında yer alan küçük halkaSüs olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, bu parça
kemer
dilinin takılması için kullanılır. Pantolonun kemerin altından kayarak kötü bir görüntü oluşturmasını engellemek için kemer dili buradan geçirilir ve kemer pantolonun ön kısmının aşağı kaymasını engeller.
Bu berelerin üzerinde bulunan ponponların sadece aksesuar olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Bunların tarihi 18.yy'a kadar uzanmaktadır. Fransız denizciler düşük güverte tavanlaraına çarptıklarında kafalarını korumak için bu tarz şakpalar giyiyorlardı. Daha sonra farklı askeri elbiseler de bu şekilde tasarlandı.
Çoğunluğun sağlak olduğunu düşünerek, düğmeler sol tarafa dikilirdi. Erkekler ise kendi kendilerine giyindikleri için gömleklerindeki düğmeler sağ tarafta yer alırdı.Çoğunluğun sağlak olduğunu düşünerek, düğmeler sol tarafa dikilirdi. Erkekler ise kendi kendilerine giyindikleri için gömleklerindeki düğmeler sağ tarafta yer alırdı.
Piccini, ‘Graham’ adını verdiği projesi için kaza travmalarında uzmanlaşmış cerrahlarla çalıştı. İnsan bedeni yalnızca kendi hızında gerçekleşen kazalara direnç gösterebiliyor. Piccini'nin çalışmalarına göre çarpma sırasında beynin zarar görmemesi için kask gibi evrimleşmiş bir kafası, epey kalın bir boynu, iç organları koruyabilmek için dışarı çıkmış ve airbag görevi görebilen göğüs kafesi gibi fiziksel özelliklere sahip olunması gerekiyor. Avustralya Trafik Kazaları Komisyonu; Graham’ı ‘yollarda hayatta kalma şansı olan tek insan’ olarak tanımlıyor.
Tabii ki bu, tamamen bir güvenlik önlemi olarak gerçekleştiriliyor. Çünkü herkes bu sırada zeminde yanan zayıf ışıkları görmek zorundadır. Genelde iniş ve kalkış esnasında acil bir durum oluşma riski arttığı için, herkesin bu ışıkları izleyebilecek ve eğer bir tehlike sinyali verilirse, sinyali takip edebilecek durumda olması çok önemli.
Fakat yolcuların tepede bulunan okuma ışıklarını kapatmaları gerekmez. Bu ışıklar oldukça kısık düzeyde aydınlatma verdikleri için görüş kabiliyetlerini azaltacak oranda görsel bir yanılgı yaratamazlar. Ayrıca kabin ışıklarının kapatılmasının bir diğer faydası da, bu şekilde uygulandığında iniş ve kalkış sırasında artan elektrik yükünü azaltıyor olmasıdır.